Sådan får I fuldt udbytte af online leads

“ Faktisk viser resultaterne, at de bedste løfter deres hitrates med 100%. Det betyder, at I ville kunne fordoble bookede prøvekørsler og solgte biler på samme antal leads. “

Rasmus Studstrup,
Partner, Intenz

Bilbranchen er i en rivende digital udvikling og det giver dig som forhandler gyldne muligheder.

Salgsforskning og erfaringer fra 2.000 bookede prøvevisninger viser, at langt de fleste bilsælgere får alt for lidt ud af leads fra egen hjemmeside og markedspladser. Faktisk dræner det at arbejde med leads både energi og penge, og vækstmotoren kommer aldrig op i gear.

Står du med oplevelsen af, at marketing kæmper med at levere leads i en sådan kvalitet, at de ender i en slutseddel.
Så står du ikke alene. Men bare rolig eksperterne hos vores samarbejdspartner Intenz har lavet en guide specielt til dig som bilforhandler, målrettet dine online kunder.

Det handler alt sammen om de 4 ting, der gør, at du får fuldt udbytte af jeres online leads

#1 Styr på digitalisering af salget

#2 Sælg så det passer med måden kunderne køber

#3 Sælgere med færdighederne i top

#4 Klare aftaler og processer som gør det nemt at være effektiv

Kunne du bruge vores guide?

Kender du andre den kunne hjælpe? Del guiden med dem her 👇

Forrige
Forrige

Kom med i motorrummet på vores prisvurderingsmotor, AutoScore

Næste
Næste

Kend de 7 faser din kunde er igennem