Det er gået hurtigt for Thomas og resten af banden hos de syv andre forhandlere af mærker Toyota, Fiat, Alfa Romeo og Iveco, der alle er en del af Det Digitale Bilhus. De er nemlig gået sammen om deres egen markedsplads som styrker deres individuelle brands. De forskellige bilforhandlere er:

  • Autohallen
  • ERA BILER
  • NHE Biler
  • MFA Biler
  • Bil & Co.
  • SDK Biler
  • STS Biler

Missionen med Det Digitale Bilhus har fra start været at få udvidet de fysiske butikker med et moderniseret digitalt showroom på nettet. Det er her samt de syv tilhørende forhandlerhjemmesider som skal være bilkundernes foretrukne sted både at blive informeret og konvertere. Udgangspunktet i alt er – fra kunderne og ud.

Samarbejde med AutoUncle

Vi har i mange år samarbejdet med AutoUncle om trafik til forhandlerhjemmesiderne og bytteprisberegneren. AutoUncle er en af de største trafikkilder til vores sider, og vi betragter det som kvalitetstrafik der allerede er afstemt omkring deres valg. Alle forhandlersiderne har bytteprisberegneren indlejret på de brugte bilers detaljevisninger. Yderligere linker vi til den fra vores nyhedsbreve osv. Succesraten er høj på de byttebils leads som beregneren genererer – sagt på en anden måde er vores sælgere mere forberedte når de kontakter kunderne.

Skriver eCommerce-udviklingschefen hos Det Digitale Bilhus, Thomas Erner.