Hos Bjarne Nielsen ser vi et stort potentiale i digitalisering og Internettet som helhed. Vi har været på en rejse hvor vi startede ud med at have en hjemmeside, som mest af alt var et passivt ”visitkort”, til at den nu er vores vigtigste kanal til at skabe leads og emner til vores sælgere. Undervejs opfandt vi sammen med AutoUncle »Pristjek«, som giver brugerne af vores side mulighed for at beregne byttepriser på nye og brugte biler.

Omvendt har vi også lært at det at skabe en digitalt lead kun er halvdelen af opgaven. Det er en stor opgave at kvalificere de emner som kommer ind. For ja – mindst halvdelen er ikke klar til at handle nu, og måske slet ikke hos os. For at få mest ud af den proces kræver det en struktureret tilgang og at ham/hende, der arbejder med det har, mange emner igennem.

I den forbindelse har vi haft stor glæde af at arbejde med AutoUncle og Emil, som ringede ud på vegne af os for at sortere skidt fra kanal. Det gav en fornyet glæde hos vores sælgere, og over tid hjælper det os med at sikre alle emner bliver fulgt op ligesom at det sker med høj kvalitet. Uden Emil og AutoUncle er der ingen tvivl om at emner falder mellem stolene og koster os salg

– Mikkel Thorn Jensen, Marketingchef hos Bjarne Nielsen

Få 30 dages gratis visning