Nu høster Sølvsten Biler frugterne

" I sidste halvdel af 2021 har kunderne for alvor haft mulighed for at kravle rundt inde på vores hjemmeside og bruge AutoUncle. De sidste tre måneder er hjemmesidemodulet blevet som begge parter godt kunne tænke sig, så nu begynder det at rykke. Vi har erfaringsudvekslet, og sammen har vi bygget noget, der passer til vores butik. salgschef hos Sølvsten Biler, Mark Adrup. "

Mark Adrup,
Salgschef, Sølvsten og Skive Biler

Efter et godt 2021 med opbygning og udvikling er Viborg-forhandleren klar til at trykke speederen i bund og lade slutsedlerne flyve.   

2022 tegner til at blive endnu et vildt år på brugtmarkedet, og hos Sølvsten Biler er de bevæbnede til tænderne i kampen om kunderne. For mens mere og mere handel flytter online, har jyderne oprustet digitalt i samarbejde med AutoUncle.

Hele sidste år talte Viborg-forhandleren og AutoUncle i kodesprog og ved fælles hjælp har soelvsten.dk nu fået implementeret de moduler, som køberne allerede har taget til sig.

I sidste halvdel af 2021 har kunderne for alvor haft mulighed for at kravle rundt inde på vores hjemmeside og bruge AutoUncle. De sidste tre måneder er hjemmesidemodulet blevet som begge parter godt kunne tænke sig, så nu begynder det at rykke. Vi har erfaringsudvekslet, og sammen har vi bygget noget, der passer til vores butik. Alene fra 13. oktober til 13. januar har de givet os 261 leads til vores forretning i Viborg, og det har givet os 11 verificerede handler, “ fortæller salgschef hos Sølvsten Biler, Mark Adrup.

AutoUncle linker direkte over til forhandlerens eget univers, men markedspladsens værktøjer følger med, så Sølvsten Biler får mest muligt ud af hvert besøg. Blandt andet byttebilspris i popup, booking af prøvetur og så er der AutoUncles unikke prisvurdering, som sikrer kunden en fair handel. Den flydende overgang til forhandleren i domkirkebyen sikrer struktur hele vejen rundt og dermed en bedre kundeoplevelse, lyder vurderingen.

” Dertil får vi analyticsdelen, som viser hvordan kunderne bevæger sig på vores hjemmesider og hvor hurtig omsætningshastigheden er på vores lagre. Ydermere er der leadgenereringen, hvor AutoUncle er blevet vores primære kilde og så har de også lavet et rapporteringsværktøj ud fra data fra Danmark og Tyskland, som hjælper med at finde ud af, hvilke biler vi skal købe ind. Jeg er godt tilfreds, “ forklarer Mark Adrup.

Går forrest i den digitale udvikling

Sølvsten Biler har hovedsæde i Viborg og en afdeling i Skive, og forretningen er en videreførelse af Peter Wraas Automobilforretning helt tilbage fra 1949, men derfor kan man jo godt være med helt fremme teknologisk – og det er lige præcis, hvad årets Volkswagen-forhandler anno 2019 og årets Skoda-forhandler i 2021 er.

“ Hvis man sammenligner os med andre forretninger, så mener jeg klart, vi forsøger at gå forrest. Jeg ved, at andre forhandlere har kontaktet AutoUncle, fordi de kan se, hvad vi har gang i på vores hjemmeside og vil have noget lignende.”

Pernille Urban Skov
Marketing Koordinator, Sølvsten og Skive Biler

Om samarbejdet med AutoUncle

”AutoUncle hjælper i første omgang med de brugte biler, men vi vil gerne udvide, så de på sigt også understøtter salget af nye biler. Både i forhold til en byttebil fra kunden, byttepris på en ny men også til forespørgsler på prøvekørsler. Vi får flere og flere leads efterhånden, som vi få passet tingene til, og jeg tror på, at det bliver endnu bedre i det kommende år. Så nu skal vi egentlig bare høste frugterne og så er det speederen i bund i 2022“, lyder det optimistisk fra Sølvsten Biler.

Forrige
Forrige

Mazda Sweden is all about leads

Næste
Næste

Tvivl vendt til handling hos Louis Lund