Et menneskeligt partnerskab

" Vi har i mange år arbejdet sammen med AutoUncle om trafik og byttebilsleads til forhandlerhjemmesiderne. AutoUncle er en af de største trafikkilder til vores sider, og vi betragter det som kvalitetstrafik der allerede er afstemt omkring deres valg. I dag har alle vores forhandlersider byttepris beregneren og vi oplever en høj succesrate på de leads som beregneren genererer. "

Thomas Erner,
eCommerce-udviklingschef ERA Biler & Det Digitale Bilhus

Med Thomas Erner i spidsen er syv bilforhandlere, der forhandler Toyota, Fiat, Alfa Romeo og Iveco, gået sammen og har skabt deres egen markedsplads.
Det Digitale Bilhus.

  • Autohallen

  • ERA BILER

  • NHE Biler

  • MFA Biler

  • Bil & Co.

  • SDK Biler

  • STS Biler

Missionen med Det Digitale Bilhus har fra start været at få udvidet de fysiske butikker med et moderniseret digitalt showroom på nettet.
Derudover har den fælles platform til formål at skabe mere trafik og flere online kundebesøg på hver individuelle forhandlers egen hjemmeside.

Udgangspunktet hos Det Digitale Bilhus er at se alt de gør og tilbyder fra kundens oplevelse, brug og besøg på hjemmesiden.
Derfor sætter Thomas stor pris på den human del af partnerskabet med AutoUncle, hvor vi sammen over en årrække har prøvet forskellige løsninger og opsætninger af hele tiden med fokus på at være på forkant med den digitale udvikling i bilbranchen.

Forrige
Forrige

En stærk byttepris satte fart i handlen