Hos AutoUncle mener vi, at det skal være nemt at forstå din faktura fra os. Derfor har vi lavet denne guide, der forklarer de enkelte dele på din faktura.

Eksempel på faktura
Klik til egen hjemmeside
‘Klik til egen hjemmeside’ kan også oversættes til ‘kundebesøg’. Et klik er et online kundebesøg i din butik, og kunden kommer fra AutoUncle til din hjemmeside. Det vil sige, at når en interesseret bilkøber ser en bil på AutoUncle og klikker sig videre til din hjemmeside for at få yderligere informationer om bilen, så tæller det som ét klik. En interesseret bilkøber, som kigger på din bil på AutoUncle uden at klikke sig videre til din hjemmeside, tæller ikke som et klik.
Vil du gerne se, hvilke kunder der besøger din forretning kan du læse mere her
Bonus: De kunder som bliver sendt videre fra AutoUncle til din hjemmeside er ofte i den sidste del af deres købsrejse, hvilket betyder de ofte er tættere på at være købeklar. Det er dog vigtigt, at indfange kunderne på din hjemmeside via call-to-action knapper, formularer m.m.
AutoUncle Analytics
Via vores AU Dashboard kan du nemt få et overblik over dit lager. Du har mulighed for at se fordelingen af vurderinger på både lagerbiler, samt solgte. Du kan også følge med, hvor mange kundebesøg du har haft i en given periode, samt se specifikt, hvilke datoer visningerne kommer.
Kundehenvendelser på mail vedr. byttebil
Hvis du har valgt vores byttebilsmodul, så vil der på din faktura stå antallet af ‘Kundehenvendelser på mail vedr. byttebil’ samt den samlede pris. Illustrationen herunder forklarer konceptet bag byttebilsmodulet. Så det tal, der står på din faktura, er antallet af mails (leads), du har modtaget via byttebilsmodulet plus den samlede pris.
Behandlede kundehenvendelser
Er du også træt af at sidde med telefonen hele tiden? Så kan du lade AutoUncle håndtere dine kunder, og du får først besked, når vi har et brandvarmt lead til dig. Hvis du har valgt at integrere byttebilsmodulet (som blev nævnt i det forrige afsnit) på din hjemmeside, så kan AutoUncle også tage sig af den efterfølgende proces, og så vil der stå ‘Behandlede kundehenvendelser’ på din faktura. Illustrationen herunder forklarer, hvad det er AutoUncle’s kundeservice kan hjælpe dig med.
Har du lyst til at læse mere om de forskellige muligheder, som AutoUncle tilbyder, der kan være med til at booste din forretning? Så ser priser og produkter lige her!
Hvor i mit Google Analytics finder jeg trafikken fra Autouncle?
1. Gå til din Google Analytics konto
2. Gå til ’Anskaffelse’ (i menuen til venstre) og tryk på ’Al trafik’
3. Vælg ’Henvisninger’
4. Al trafik fra AutoUncle, til din hjemmeside vil blive vist som:
a. Autouncle_web
b. Autouncle_mobile
5. Besøg som er genereret fra AutoUncle, kan ses under ’Sessioner’
Der er forskel på antal kliks på min faktura og antal sessioner i Google Analytics –
hvorfor?
Google Analytics måler ikke kliks – men måler derimod ’sessioner’. Kliks og sessioner er to
forskellige størrelser, og derfor kan kliks og sessioner ikke sammenlignes direkte. En ’session’
defineres af Google som et besøg på din hjemmeside i op til 30 minutters varighed. Det betyder, at
hvis den samme potentielle køber i løbet af en 30 minutters periode finder to forskellige af dine
biler på Autouncle og klikker sig videre til din hjemmeside, vil det tælle som 2 klik på fakturaen og 1
session hos Google.
Dette er årsagen til, at antal klik fra AutoUncle og sessioner i Google Analytics ikke stemmer
overens.
Normalt ligger afvigelsen mellem klik og sessioner på alt fra 5% til 30%, afhængigt af forbrugerens
opførsel på AutoUncle og din hjemmeside.
Hvis der skulle være nogle spørgsmål, til hvordan din Google Analytics er sat op, eller du ikke kan se
trafikken fra AutoUncle, så kontakt os på: forhandler@autouncle.com