GIVE AWAY – vind 1 års gratis salgstræning hos Intenz for alle i jeres bilhus

March 18, 2022

Har du hørt en sætning blandt salgsrådgiverne ala ”de her leads er så dårlige, de er slet ikke klar til at købe eller prøvekøre biler?”

Det har du formentligt – men man må spørge sig selv om en ting:
Hvorfor har de brugt adskillige minutter på at komme i kontakt med dig?

– tilmeld dig AutoUncles nyhedsbrev og gå ikke glip af muligheden for, at vinde 1 års adgang til det helt nye online salgstræning hos Intenz målrettet bilbranchen.

Prøveperioden er gratis, helt uforpligtende og udløber efter 1 år.
Vi trækker en vinder, blandt alle nye tilmeldinger, der kontaktes direkte. Så jo flere fra jeres bilhus der tilmelder sig, jo større er jeres chance for at vinde præmien.

Er du klar til at starte det rigtige sted?

Salgsforskning og studier, som overvåger bilkøbers kunderejser viser, at kunderne begynder at kommunikere med bilhandlere via chat, mail eller telefon allerede mellem overvejelses-og sammenligningsfasen i deres kunderejse. Men de ønsker først at prøvekøre biler som en del af deres beslutningsproces.

Et online lead er derfor anderledes end et besøg i din fysiske butik, da de simpelthen er ”længere” på deres rejse. Hvis du ikke struktureret arbejder med dine online leads og tilpasser det til kunderejsen risikerer salgsrådgivere at møde en kunde, som kun spørger om ting som pris, levering osv. og ikke er åben for dialog om, hvad den rigtige beslutning er.

Lær at forstå den digitale kunderejse
De bedst performende salgsrådgivere differentierer deres tilgang og møder kunden nøjagtig der hvor de er i kunderejsen, og ikke hvor salgsrådgiveren håber de er.  Der er hundredevis af håndtag at trække i og knapper at skrue på for at lykkes med at omstille salget til kundernes nye måder at købe på. 
Desværre starter alt for mange et sted, som gør, at de aldrig vil få effekt af deres udvikling af salget.



“Før gik salgstræning ofte meget op i, at man hele tiden spurgte ind til ordren og kom til sagen, både hvad angår bilsalg, forsikring, serviceaftale og finansiering. 
Jeg kan godt lide tanken om at den her træning flytter os fra, at være ‘bilsælgere/ekspedienter’ til at blive salgsrådgivere for dem i hele processen.


Jonas Sørensen
Salgs- og Leasingrådgiver
Carmark




Læs flere nyheder



Tilmeld dig vores månedlige nyhedsbrev

- modtag nyt fra bilbranchen, gode råd samt gratis tips og tricks direkte i din indbakke.