4 ting der sikrer fuldt udbytte af jeres online leads

March 10, 2022

Det har aldrig været vigtigere at have styr på

# 1 Styr på digitaliseringen af salget
# 2 Sælg så det passer med måden kunden køber på
# 3 Sælgere med færdighederne i top
# 4 Klare aftaler og processer som gør det nemt at være effektiv

Digitalisering og en ny normal for køb og salg af biler

Her er det vigtigste, du skal vide:

Salgsforskning og erfaringer fra 2.000 bookede prøveture viser, at langt de fleste bilforhandlere får alt for lidt ud af deres online leads fra egen hjemmeside og de markedspladser de annoncerer på.
Faktisk dræner det at arbejde med leads for de fleste bilforhandlere! Det koster både energi og penge, og vækstmotoren kommer aldrig rigtig helt op i gear.

Står du med oplevelsen af, at marketing kæmper med at levere leads af en kvalitet, der ender som en slutseddel, så står du ikke alene. Der er dog gode nyheder til dig!
Salgsforskning fra Intenz, at de bedste forhandlere løfter deres hitrater med 100%.
Det betyder, at I ville kunne fordoble bookede prøvekørsler og solgte biler på samme antal leads.

Lad os se på hvordan I får et bedre udbytte

Vores samarbejdspartner Intenz har lavet en guide, som vi i en række blog posts stiller skarpt på, hvordan du kan få flere slutsedler ud af jeres leads, få endnu bedre afkast på marketingsaktiviteterne på jeres egen hjemmeside og de markedspladser I annoncerer jeres biler på. Vi har delt det op i 4 guides du kan læse her:





Læs flere blogs



Tilmeld dig vores månedlige nyhedsbrev

- modtag nyt fra bilbranchen, gode råd samt gratis tips og tricks direkte i din indbakke.